Basında Fawori

Basında Fawori

Fawori, Türkiye'nin Fawori'si olma yolunda hızla büyüyor


2005'te, Türkiye'nin ilk seramik katkılı boya grubu ile hem iç cephede hem dış cephede pazara güçlü bir giriş yapan Fawori, ileri teknolojiyi kullanım gücü ve güçlü dağıtım kanallarıyla, Türkiye boya pazarında en büyük 5 firma arasında yerini almayı başardı. Fawori, kısa sürede artırdığı marka ve kalite bilinirliğinin yanı sıra iç-dış, sentetik boya grubu, ısı yalıtım, laminat parke, fırça ve rulo grubu gibi diğer birçok ürün grubuyla ürün yelpazesini geliştirdi. Fawori'nin, 3 yıllık yoğun Ar-Ge çalışmaları sonucunda seramik mikro tanecikleri kullanarak geliştirdiği Türkiye'nin ilk seramik katkılı silinebilen boyası Ce-ramix İpek Mat İç Cephe Boyası, 2008 yılında son teknoloji ile yenilenerek ve 9 üstün özellikle donatılarak Ceramix3 tüketiciye sunuldu. Yeni Ceramix3 Artık 3 Kat Daha Etkili! Ceramix3, boyanın performans sergileyebileceği 3 ana başlık olan dekoratif, fiziksel ve kimyasal etki başlıkları altında; birbirinden önemli 9 özellik sunuyor. Arttırılmış mikrokürecikleriyle, silinebilirlik, dayanım ve örtücülük özellikleri artarken; yeni formülasyo-nu ile küf-mantar ve yo-sun önleyici etkiye sahip, bunun yanında ikiz doku olarak da adlandırabileceğimiz değişken parıltılı özelliği ile karşıdan bakıldığında ipeksi; yandan bakıldığında ise ışıl ışıl bir görünüm sağlıyor. Dıs Cephede Yeni Tercihiniz, Silikonlu Muresko Silakril Kalın Dişli Grenli Türkiye çapındaki kapsamlı bir araştırma sonucunda tüketicilerin en çok beğendiği desenler arasından seçilen "Muresko Silakril Kalın Dişli Grenli" Almanya'da Caparol firmasının bu sene 50. yılını kutlayan Muresko Silakril markası altında pazara sunuluyor. "Muresko Silakril Kalın Dişli Grenli" doğru ürünün seçiminin tecrübe gerektirdiği ve alınan risk yüksek olduğu için son derece önemli olduğu dış cephe işlerinde gücünü Muresko Silakril markasının 50 yıllık tecrübesinden alıyor. ALLIGATOR POLİÜRETAN PARKE VERNİĞİ Alligator Poliüretan Parke Verniği; parke yüzeyler için özel olarak geliştirilmiş, havanın nemi ( nem kürlenmeli ) ile sertleşen tek komponentli, poliüretan reçine esaslı, sararmayan, düzgün ve dekoratif bir görünüm veren, endüstriyel aşınma ve çizilme dayanımı oldukça yüksek parke verniğidir. Çok yoğun ( yaya trafiği ) kullanımı olan, yüksek aşınmaya maruz ahşap döşeme, merdiven ve parke üzerinde kullanıldığı gibi, ahşap mobilyalarda da güvenle kullanılır. Ev temizlik ( deterjan ve diğer yüzey temizleme ) malzemelerine, kahve, çay, meyve suyu vb. lekelerine karşı dayanıklıdır. Mat ve parlak olmak üzere iki farklı tiptedir. Her iki ürün birbiri ile karıştırılarak ipek mat parlaklık elde edilebilir.



Isı yalıtımında paket sistem sunup pazar payını artırdı


Isı yalıtım markası Fawori, Türkiye'de irili ufaklı çok sayıda oyuncunun yer aldığı dış yalıtım pazarında, münferit ürünleri sunmak yerine geliştirdiği paket sistemle pazardan aldığı payıbu yıl yüzde 2'den yüzde 7'ye çıkarmayı başardıYalıtım sektörü, 2010'da çok hareketli, hem yeni arzların oluştuğu, hem de talebin ağırlıklı olarak son kullanıcı tarafında büyüdüğü bir yıl yaıyor. Isı yalıtım markası Fawori tarafından yapılan açıklamaya göre, ısı yalıtım malzemelerine hacmen metreküp olarak baktığımızda pazarın, yüzde 20'ye yakın mertebelerinde büyüyerek 8 milyon metreküpü aşacağı tahmin ediliyor. Açıklamada, ağırlıklı olarak son kullanıcı ve yenileme pazarında gelişen, dış cephelerde ısı yalıtımı, mantolama sistemlerine baktığımızda, bu da ısı yalıtım pazarının levha olarak yaklaşık yüzde 20'sini oluşturduğu belirtiliyor. Bu segmentte büyümenin yüzde 35 seviyelerini aştığını ve metrekare olarak 38 milyon metrekarelik bir pazar büyüklüğüne ulaştığı belirtilen açıklamada, "Kalınlıkların Avrupa standartlarına oranla çok düşük olduğu ülkemizde toplam metrekare olarak baktığımızda, Almanya'dan sonra Avrupa'nın ikinci en büyük pazarının oluştuğunu söyleyebiliriz. Pazarın cirosal büyüklüğüne baktığımızda üreticilerden çıkış fiyatı olarak sistemi oluşturan tüm ürünler (ısı yalıtım levhası, sıva, yapıştırıcı, boya, kaplama, profil ve boya) toplamda 500 milyon liraya; bayi, uygulama, usta gibi etkileri eklediğimizde KDV hariç yaklaşık 1. 2 milyar liralık bir hacme ulaşıyor" deniliyor. Türkiye'de dıştan ısı yalıtım pazarının büyük kısmının çok fazla sayıda küçük paya sahip oyunculardan oluştuğunu belirtilen açıklamada, şunlar kaydediliyor: "Bunların önemli bir kısmı, sistem çözümleri yerine sistemin münferit parçalarını satmaya çalışmaktalar. Fawori hem yüksek kalitede birbiri ile uyumlu ürünler üreterek hem de geniş dağıtım ağı ile satış kanallarınıdestekleyen bir hizmet altyapısı oluşturdu. Bu sayede Fawori, paket sistemiyle pazar payınıbu yıl yüzde 2'den yüzde 7'ye çıkardı. "ÜRÜNLER BİRBİRİYLE UYUMLU OLMALI Genel Müdür Basmacı'mn verdiği bilgiye göre, ısıyalıtım sistemleri şu ürünlerden oluşuyor: Fawori EPS IsıYalıtım Levhası Fawori Karbonlu EPS Isı Yalıtım Levhası, Fawori XPS IsıYalıtım Levhası Fawori Isı Yalıtım Yapıştırıcısı Fawori Isı Yalıtım Levhası Sıvası Fawori Dekoratif Kaplama Fawori Donatı Fileleri Fawori Dübeller ve Fawori Profiller. Bu ürünler birbirleriyle uyumlu olarak yüksek bir bilgi birikimi ile üretilmeli ve uygulanmalıdır. Fawori sunduğu iş modeliyle ekonomik olmayı sağlıyor Fawori Genel Müdürü Burak Basmacı, maceralarının boya sektörünün ekonomik markası olma düşüncesi ile başladığını, ancak bugün ısı yalıtım, laminat parke ve alçısektörlerinde önde gelen markalar arasındaki yerini aldığını söyledi. Basmacı, şöyle konuştu: "Tüm alanlarda en iyi kaliteyi en ekonomik koşullarda sunmayıkurduğu hizmet sistemi, toptancı yapılanması ve organizasyon yapısıyla sağlamaktadır. Birçok başka markadan farklı olarak organizasyon yapısını en yalınşekilde kurgulamıştır. Ürün portföyünü optimize etmiş, toptancısıyla gerçek anlamda stratejik işbirliği anlayışını yakalamayı başararak ve sıradışı satış kampanyaları ile tüm bayilik sisteminin ihtiyaçlarına dinamik bir şekilde cevap vermektedir. " Fawori, yalıtım alanındaki pazarlama çalışmalarım ise sektörün en önemli ve etkin derneği olan İZODER'in "4 Hayati Yalıtım" kampanyasına sponsorluğu ile sürdürdüğünü belirten Basmacı, "Kampanya kapsamında, mizah yolu ile enerji verimliliği ve yalıtımın anlatıldığı 'Yalıtkan Dergisi' büyük ilgi görüyor, Fawori bu dergiden alıntılanan yandaki karikatürde de görüleceği gibi sağlıklı ve uzun ömürlü uygulamaların yaygınlaşması için, ısı yalıtımında ulaşılabilir kalite ve sistem anlayışını vurgulamaya özen gösteriyor" dedi.



İpek gibi boya İç cephe boyalarında trend yaratacak yeni ürün


"Fawori Silikonlu İpek" ic cephe boyası özel pigment yapısı ve dokusu sayesinde yaşam alanlarının daha aydınlık ve ferah görünmesini sağlıyor. Maksimum silinebilme, yüksek kapatma gücü ve şık doku seçenekleri ile evinizde kalite ve uyumu bir araya getirebilirsiniz. www. Faworiboya.com



1 İpek şıklığı Fawori Boya; Yeni Ürünü


Fawori silikonlu ipeğin özel pigment yapısı ve dokusu sayesinde mekAnların çok daha aydınlık ve ferah görünmesini sağlıyor. İı cephede her türlü yüzey üzerinde kullanabilirsiniz. " www. faworiboya. com



İpek Şıklığı


Fawori Boya, icephe boyalarında trend yaratacak yeni ürünü silikonlu ipek iç cephe boyasını ustalarla ve tüketiciyle tanıştırdı, www. faworiboya. com



Betek tesisleri “Yılın Yatırımı” Ödülünü Aldı


Fawori markasının ürün gamının ve ürün kalitesinin teminatı olan Betek tesisleri "Yılın Yatırımı Ödülü"nü kazandı. Yalıtım Dergisi tarafından bu yıl 7'ncisi gerçekleştirilen "Yalıtım Sektörü Başarı Ödülleri"nde "Yılın Yatırımı" kategorisinde ödüle, Betek layık görüldü. Betek, Türkiye yalıtım sektörüne kazandırdığı, 2009 yılında tamamlanan, 30 milyon Euro'luk en son teknoloji ile donatılan tam otomasyonlu Avrupa'nın da en büyük ve en modern EPS, ısı yalıtım sistemleri ve yapıkimyasalları yatırımıyla okur oylamasınıve seçici kurul değerlendirmesini önde tamamladı. TEK TESİSTE ÜRETİYOR Betek bu tesisi ile özellikle sektöre sunduğu ısı yalıtım sistemlerinin ısıyalıtım levhasından sıva yapıştırıcısına, son kat kaplamasından boyasına kadar tüm ana komponentlerin üretimini aynıtesiste üreten tek firma olmuştu. Betek, Yılın YatırımıÖdülü'ne layık görülen Avrupa'nın en modern tesisi sayesinde, üretiminden Ar-Ge'ye ve kalite kontrolüne kadar tüm hizmetleri dünya standartlarının üstünde vererek, başta grubun önemli markalarından Fawori olmak üzere tüm grup markalarının ısıyalıtım sistemlerinin maksimum kalite ve hizmet standardında üretilip müşterilere sunulmasını mümkün hale getirmiş oldu.



Fawori Silikonlu İpek İç Cephe Boyası


Fawori Boya, iç cephe boyalarında trend yaratacak yeni ürünü "Fawori Silikonlu İpek İç Cephe Boyası"nı boya sektörünün, ustaların ve tüketicilerin beğenisine sundu. Fawori Silikonlu İpek, ipek sıklığım yansıtan özel pigment yapısı ve dokusu sayesinde imkanların çok daha aydınlık ve ferah görünmesini sağlıyor. Seçkin renk alternatifleri ile kısa zamanda zarafeti, inceliği yaşam alanlarınıza taşıyarak bambaşka bir atmosfer yaratıyor.
Fawori Boya introduced its new trend-setting product; Fawori Silikonlu İpek Interior Wall Paint to paint sector, painter and consumers, Fawori Silikonlu ipek creates more lighted and spacious interiors thanks to its special pigment structure that reflects the compactness of silk and its texture. It brings elegance and style to your living spaces and creates a whole new atmosphere with its wide range of color alternatives.



Gözleri Yere Çeviren Tasarımlar


Betek Boya bünyesinde bulunan Fawori, laminat parke sektöründe, dünyanın önde gelen parke üreticilerinden Alman markası Krono Span ile bir araya gelerek Home&Avantgarde Collection adı altında farklı parke alternatiflerini mekânlara taşıyor. OOOC yılında seramik katkılı boya grubu ile hem iç cephede hem dış cephede pa£UUwzara güçlü bir giriş yapan Fawori, kısa sürede boya sektörünün önde gelen markaları arasına girdi. 2007 yılında da yeni bir atılım yaparak laminat parke sektöründe, dünyanın önde gelen parke üreticilerinden Alman markası Krono Span ile marka güçlerini birleştirerek Home&Avantgarde Collection adı altında mekanlardaki yerini almaya başladı. Fawori Home&Avantgarde Collection 1 5 adedi 3 1. sınıf ve 1 1 adedi 32. sınıf olmak üzere 26 çeşitten oluşan serisiyle Türkiye laminat parke pazarında kısa sürede geniş kabul görerek kalite istendiğinde en çok tercih edilen markalarından biri olarak benimseniyor. Twin clic birleşim sistemi ile alışkanlıkları değiştirerek sektöre yenilik getiren Fawori, 2009 yılında Türkiye pazarını Avrupa ile aynı anda "1 click 2 go" kilit sistemi ile tanıştırdı. Bu yeni kilit sistemi hem uygulama esnasında hem de kullanım süresince çok farklı avantajlar sunuyor. Avantgarde Collection (32. sınıf) ürünlerde kullanılan bu sistem ile uygulama esnasında parmak basıncı ile kilitlenebilirle kolaylığı sağlıyor. Kilit noktasındaki geliştirilmiş plastik conta sistemi sayesinde ise yüzeyde oluşan basınçlara karşı maksimum direnç oluşturuyor. Fawori Boya; Ankara Asfaltı, Hüseyin Çelik Sok. , 2, Bostancı, İst. Tel: (0216) 571 10 70. www. faworiboya. com. tr Fawori Home&Avantgarde Collection 15 yıl süreli garanti kapsamında. "1 click 2 go" kilit sistemiyle maksimum dirençli kilitlenme sağlayıp, her türlü basınca karşı yüksek dayanıma sahip. Senkronize ürün serisi ile 3 boyutlu doğal ahşap görüntüsünü zeminlere yansıtıyor. Endless ürün serisi ile sonsuz desen takibi imkânı sunuluyor



Toplama Isı Yalıtım Pazarını, Paket Isı Yalıtım Sistemine Dönüştüren Marka: Fawori


Burak Basmacı Fawori Boya Genel Müd. Neteks Boya Teknolojileri A. Ş. Ağırlıklı olarak son kullanıcı ve yenileme pazarında gelişen, dış cephelerde ısı yalıtımı, mantolama sistemlerine baktığımızda ki bu da ısı yalıtım pazarının levha olarak yaklaşık %20'lerini oluşturuyor, 2010 yılında büyümelerin %35 seviyelerini aştığını ve m2 olarak 38 Milyon m2'lik bir pazar büyüklüğüne ulaştığını görüyoruz. Kalınlıkların Avrupa standartlarına oranla çok düşük olduğu ülkemizin, toplam m2 olarak baktığımızda Almanya'dan sonra Avrupa'nın ikinci en büyük pazarını oluşturduğunu söyleyebiliriz. Fawori macerası boya sektörünün ekonomik markası olma düşüncesi ile başlamış ancak bugün ısı yalıtım, laminat parke ve alçı sektörlerinde önde gelen markaları arasındaki yerini almıştır. Tüm alanlarda en iyi kaliteyi en ekomik koşullarda sunmayı, kurduğu hizmet sistemi, toptancı yapılanması ve organizasyon yapısı ile sağlamaktadır. Fawori, birçok başka markadan farklı olarak organizasyon yapısını en yalın şekilde kurgulamıştır. Ürün portföyünü optimize etmiş, toptancısı ile gerçek anlamda stratejik iş birliği anlayışını yakalamayı başararak ve sıra dışı satış kampanyaları ile tüm bayilik sisteminin İhtiyaçlarına dinamik bir şekilde cevap vermektedir Türkiye'de dıştan ısı yalıtım pazarının bir iki firma dışında büyük kısmının çok fazla sayıda küçük paya sahip oyunculardan oluştuğunu görüyoruz. Bunların önemli bir kısmı, sistem çözümleri yerine sistemin münferit parçalarını satmaya çalışmaktalar, ya da piyasadan ürün toplayarak sözde paketler oluşturmaktalar. Fawori hem yüksek kalitede birbiri ile uyumlu ürünler üreterek hem de satış kanallarını destekleyen hizmet altyapısı İle ısı yalıtım paket sistemi satışlarını 2009'dan 2010'a 5 kat arttırarak toplama pazarının tercihini hızla yönelttiği marka olmayı başardı. 2011 yılında da istikrarı ve yeni stratejileri ile pazarın önünde bir büyüme İle pazar sıralamasında ilk 3 sıraya oturmayı planlamakta.



Fawori, Yalıtım Tırıyla İstanbul Turunda. . .


Türk boya sektöründe kısa sürede ülkemizin en büyük beş boya üreticisinden biri olan Fawori; Izoder'in "4 Hayati Yalıtım" kampanyasına sponsor olarak desteğini sürdürüyor. Fawori son olarak yalıtım bilincinin artırılması amacıyla düzenlenen "Yalıtım Tın" etkinliğiyle İstanbul turuna çıkarak, yalıtımın sağladığı fayda ve avantajları aktardı. . . Fawori'nin destekçileri arasında yer alarak yalıtım bilincine olumlu katkıların yapıldığı, ziyaretçilerin dikkatinin yalıtıma çekildiği, gün boyunca yalıtım ile ilgili bilgilerin verildiği, Fawori reklam filmlerinin gösterildiği, küçük yarışmaların düzenlendiği ve kazananlara minik ödüllerin (Fawori El Numunesi, Fawori Tshirt vb. ) verildiği Yalıtım Tın etkinliği, 30 Mayıs - 04 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirildi. "Yalıtım Tın" 2 günlük periyodlar halinde sırasıyla Caddebostan, Beşiktaş-Barbaros Meydanı ve Taksim Meydanı'nda ziyaretçilerle buluşacak. 04 Haziran Cumartesi günü ise Taksim Meydanı'nda Yalıtım Tın önünde bu yıl kampanya sözcüsü olan Kadir Çöpdemir'in katılımı ile büyük bir eylem düzenlenecek. Yalıtım ustalarının da katılacağı bu eylemde Kadir Çöpdemir basının önünde Yalıtım Manifestosunu okuyarak, ustalarla ve alanda bulunan vatandaşlarla kısa söyleşiler gerçekleştirecek. Yalıtım ustaları ellerinde taşıdıkları pankartlarla yalıtıma dikkat çekecek. Yapılacak küçük bir yarışma sonrasında ise kazanana Olimpus Fotoğraf Makinesi de hediye edilecek.



"Toplama Isı Yalıtım Pazarını", Paket Isı Yalıtım Sistemine Dönüştüren Marka Fawori


2010 ve 2011 yılları, yalıtım sektörü için hem yeni arzların oluştuğu, hem de talebin ağırlıklı olarak son kullanıcı tarafında büyüdüğü, çok hareketli yıllar olarak yaşandı. Isı yalıtım malzemelerine hacmen m3 olarak baktığımızda pazarın % 25'e yakın büyüyerek 9 milyon m3'ü aşacağını söyleyebiliriz 4 Fawori Genel Müdürü Burak Basmacı; Fawori ısı yalıtımı ürünlerini paket sistem olarak, yüksek kalite ve hizmet standardında sunuyoruz. . . Ağırlıklı olarak son kullanıcı ve yenileme pazarında gelişen, dış cephelerde ısı yalıtımı, mantolama sistemlerine baktığımızda, ısı yalıtım pazarının levha olarak yaklaşık % 20'lerini oluşturduğunu, büyümelerin % 30 seviyelerini aştığını ve m2 olarak 50 Milyon m2 lik bir pazar büyüklüğüne ulaştığını görüyoruz. Kalınlıkların Avrupa standartlarına oranla çok düşük olan ülkemizde toplam m2 olarak baktığımızda Almanya'dan sonra Avrupa'nın 2. en büyük pazarının oluştuğunu söyleyebiliriz. Pazarın cirosal büyüklüğünün ise üreticilerden çıkış fiyatı olarak sistemi oluşturan tüm ürünlerin (ısı yalıtım levhası, sıva, yapıştırıcı, boya, kaplama, profil ve boya) toplamda 650 milyon TL ye; bayi, uygulama, usta gibi etkileri eklediğimizde yaklaşık 1, 5 milyar TL'lik (KDV hariç) bir hacme ulaşılıyor. Türkiye'de dıştan ısı yalıtım pazarının büyük kısmının çok fazla sayıda küçük paya sahip oyunculardan oluştuğunu görüyoruz. Bunların önemli bir kısmı, sistem çözümleri yerine sistemin münferit parçalarını satmaya çalışmaktalar. Fawori olarak hem yüksek kalitede birbiri ile uyumlu ürünler üreterek hem de geniş dağıtım ağı ile satış kanılarını destekleyen bir hizmet altyapısı oluşturduk. Bu sayede Fawori ısı yalıtım paket sistemi kendi içinde satışlarını 2010'dan 2011'e 2 kat arttırarak pazar payını %8'e çıkarttı ve toplama pazarının tercihini hızla yönelttiği marka olmayı başardı.lSl YALITIMIN FAWORİ'S FAWORI DANIŞMA HATTI Tel: 0216 571 10 70 Faks: 0216 571 1393 www. faworiyalitim. com. tr



Boyacıların Fawori'sinden Fawori Metraj Renkli Astar. . .


İleri teknolojiyle üretilen Fawori Metraj Renkli Astar, hem uygulandığı yüzeylerdeki son kat boya sarfiyatını azaltıyor hem de işçilikten ve zamandan büyük tasarruf sağlıyor. iç ve dış cephelerde kullanılabilen silikon katkılı Fawori Metraj Renkli Astar; sarı, kırmızı, mavi ve yeşil olarak 4 farklı renk seçeneği sunarken astarın yüzeyle mükemmel bir biçimde bütünleşmesini, son kat boya ile uyum sağlaması ve son kat boyanın performansını arttırmasını sağlıyor. Kuvvetli bağlayıcı yapısı ve renkli pigment desteği ile Fawori Metraj, ihtiyaçların üzerinde performans sağlayarak ekstra verimlilik sağlıyor. İç ve dış cephelerde kullanılabilen Metraj Renkli Astar dört önemli özellikle diğer astarlardan ayrılıyor.Fawori Metraj Renkli Astar; % 20 Daha Fazla Metraj Sağlar. İç ve dış yüzeylerde son kat boyanın örtücülüğünü arttırdığından ve yüzey gözenekleri tarafından emilimini engellediğinden boya sarfiyatını azaltır; daha fazla metraj yapmasını sağlar. Örtücülüğü Arttırır. Özellikle Örtücülüğü düşük olan renkler ile beraber kullanıldığında kapatma özelliğinde belirgin bir artışsağlar. Son kat boya için önerilen inceltme oranından daha fazla inceltildiğinde dahi daha iyi örtme performansı sağlar. İşçilik Maliyetini Azaltır. Fawori Metraj Renkli Astar uygulaması iç ve dış cephelerde Örtücülüğü arttırdığından daha az katta boyama işlemi tamamlanır, böylece işçilikten tasarruf sağlanır. Rengin Canlılığını Arttırır. Fawori Metraj Renkli Astar uygulaması sayesinde son katta renk daha canlı bir görünüm kazanır.



Boyacıların Fawori'sinden Fawori Metraj Renkli Astar


Boyacıların Fawori'si Fawori Boya; Türk boya sektörüne bir yenilik daha sunuyor. Fawori Metraj Renkli Astar İleri teknolojiyle üretilen Fawori Metraj Renkli Astar, hem uygulandığı yüzeylerdeki son kat boya sarfiyatını azaltıyor hem de işçilikten ve zamandan büyük tasarruf sağlıyor. İç ve dış cephelerde kullanılabilen silikon katkılı Fawori Metraj Renkli Astar; sarı, kırmızı, mavi ve yeşil olarak 4 farklı renk seçeneği sunarken astarın yüzeyle mükemmel bir biçimde bütünleşmesini, son kat boya ile uyum sağlaması ve son kat boyanın performansını arttırmasını sağlıyor. Kuvvetli bağlayıcı yapısı ve renkli pigment desteği ile Fawori Metraj, ihtiyaçların üzerinde performans sağlayarak ekstra verimlilik sağlıyor. İç ve dış cephelerde kullanılabilen Metraj Renkli Astar dört önemli özellikle diğer astarlardan ayrılıyor. % 20 DAHA FAZLA METRAJ SAĞLAR.İç ve dış yüzeylerde son kat boyanın örtücülüğünü arttırdığından ve yüzey gözenekleri tarafından emilimini engellediğinden boya sarfiyatını azaltır; daha fazla metraj yapmasını sağlar. ÖRTÜCÜLÜĞÜ ARTTIRIR.Özellikle örtücülüğü düşük olan renkler ile beraber kullanıldığında kapatma özelliğinde belirgin bir artış sağlar. Son kat boya için önerilen inceltme oranından daha fazla inceltildiğinde dahi daha iyi örtme performansı sağlar. İŞÇİLİK MALİYETİNİ AZALTIR Fawori Metraj Renkli Astar uygulaması iç ve dış cephelerde örtücülüğü arttırdığından daha az katta boyama işlemi tamamlanır, böylece işçilikten tasarruf sağlanır. RENGİN CANLILIĞINI ARTTIRIR Fawori Metraj Renkli Astar uygulaması sayesinde son katta renk daha canlı bir görünüm kazanır.



Son Teknoloji


Eviniz ya da işyeriniz için parke seçmek istiyorsunuz. Üstelik hem kolayca döşenebilsin, hem uzun yıllar yıpranmadan ilk günkü gibi yeni kalsın, hem de ahşabın güzelliğini zemininize taşısın istiyorsunuz. Tam size göre bir önerimiz var. Fawori’nin dünya laminant parke sektörünün lideri Krono Grup Almanya işbirliğiyle sunduğu Fawori Home&Avantgarde Collection Laminatparkett. 2007 yılından buyana, satış grafiği hızla artan, uzun ömürlü ve kaliteli ürünleriyle büyük beğeni toplayan Fawori Home&Avantgarde Collection Laminatparkett, farklı ihtiyaçlara göre farklı ürünler sunuyor. FARKLI ZEMİNLER İÇİN FARKLI SEÇENEKLER Fawori Home&Avantgarde Collection Laminatparkett, sizlere sadece renk seçenekleri değil, farklıkullanım alanları için dayanım seçenekleri de sunuyor. Kullanım yoğunluğuna göre sınıflandırılan laminant parkeler, ev ve işyerlerinin kullanım yoğunluğu dikkate alınarak Home&Avantgarde Collection olarak iki ayrı gruptan oluşuyor. Örneğin eviniz için parke almak istiyorsanız, yoğun kullanıma maruz kalmayacağından AC3 dayanımında ev tipi parkelerden seçebilirsiniz. Ama işyeriniz için parke almak istiyorsanız, daha yoğun bir kullanıma maruz kalacağından AC4 dayanımında işyeri tipi parkelerden seçebilirsiniz. Böylece farklı kullanım alanları ve yoğunlukları için en uygun ürünleri seçme fırsatından yararlanabilirsiniz. KOLAY UYGULAMA Fawori Home&Avantgarde Collection Laminatparkett ürünleri Home Collection'da "twin click" sistemine, Avantgarde Collection'da "l click 2 go" sistemine sahiptir. Click sistemi sayesinde döşenmesi oldukça kolay olan parkeler, gerektiğinde kolayca sökülüp başka bir zemine taşınabiliyor. Parke ile kaplanacak zemin yeterince düzgün ise, ürün direkt olarak eski zemin üzerine de döşenebiliyor. Bu özellik, hem parkenin döşenme süresini kısaltıyor, hem de döşenme işleminin daha ucuza mal olmasını sağlıyor. Fawori Home&Avantgarde Collection Larninatparkett'in bir diğer özelliği ise ateşe karşı dayanıklı olması. Örneğin, yanan bir sigara üzerine düşse dahi, parkeniz zarar görmüyor. Fawori Home&Avantgarde Collection Laminatparkett ürünleri, insan sağlığına zarar vermeyecek şekilde, El ve TSE standartlarına uygun olarak üretiliyor. 12-15 Yi L GARANTİFawori Home&Avantgarde Collection Laminatparkett ürünleri, 12-15 yıl gibi oldukça uzun bir garanti süresiyle sunuluyor. FARKLI RENK SEÇENEKLERİFawori Home&Avantgarde Collection Laminatparkett ürünleri, ahşabın doğallığım ve şıklığım yaşadığınız alana taşırken, sizi şişme, kabarma, solma, aşınma gibi sıradan ahşap malzemelerin dezavantajlarından kurtarıyor. Fawori, 12 adet, ev kullanımına uygun Home Collection deseni ve 10 adet, işyeri kullanımına uygun Avantgarde Collection deseniyle sizlere 22 farklı renkten oluşan özel bir koleksiyon sunuyor. Bu koleksiyon, ceviz, kayın, akçaağaç, kiraz, çam, merbua, kızılağaç, meşe, elma ağacı renkleri ve sonsuz görünümlü, üç boyutlu ve dar görünümlü ahşap desenleri seçeneklerinden oluşmaktadır. Fawori Home&Avantgarde Collection Laminatparkett'in üstünlükleri: Hammaddesinin %90'ı ahşaptan oluşur. Kolay temizlenir, hijyeniktir. Neme, küfe, şişmeye karşı ahşaptan daha dayanıklıdır. "Twin click" ve "l click 2 go" sistemi sayesinde tutkal kullanılmasına gerek kalmadan kolayca döşenebilir. Gerektiğinde sökülerek başka bir zemine taşınabilir. Ultraviole ışınlarına karşıdayanıklıdır. Temizlik amaçlı kullanılan ev kimyasallarına karşı dayanıklıdır. El normlarına uygun olarak üretildiğinden, kanserojen madde içermez. Zemine doğal bir görünüm kazandıran ve kaymayan timberland yüzeye sahiptir. Kalınlığı 8 milimetredir. Aşınmaya karşı dayanıklıdır. İçerdiği yeşil HDF taşıyıcı levha sayesinde sudan etkilenmez. Ateşe karşı dayanıklıdır. 12-15 yıl garantilidir.



Yalıtım tırının sözcüsü Kadir Çöpdemir oldu


Fawori,yalıtım sektörünün mesleki örgütü olan İZODER'in '4 Hayati Yalıtım' kampanyasına desteğini sürdürüyor. Son olarak yalıtım bilincinin artırılması amacıyla düzenlenen 'yalıtım tın' etkinliğiyle İstanbul turuna çıkan Fawori, yalıtımın sağladığı fayda ve avantaj lan halka anlatıyor. 30 Mayıs'ta başlayan tır yolculuğunu yarın sonlandırmaya hazırlanan yalıtım tırının son durağı Taksim Meydanı olacak. Bu yıl kampanya sözcüsü olan oyuncu Kadir Çöpdemir'in katılımı ile büyük bir eylem düzenlenecek. Yalıtım ustalarının da katılacağı bu eylemde Kadir Çöpdemir basının önünde 'yalıtım manifestosu'nu okuyarak ustalarla ve alanda bulunan vatandaşlarla kısa söyleşiler gerçekleştirecek. Yalıtım ustaları ellerinde taşıdıkları pankartlarla yalıtıma dikkat çekecek.



Öğrenciler Eliyle Renkli Sokaklar


Öğrenciler sprey boya ile İzmir'in güzelliklerini yansıtan resimlerle İzmir sokaklarına renk kattılar. Öğrenciler eliyle renkli sokaklar FAVVORİ Boya, Alsancak Rotary Klübü ve Konak Belediyesi'nin ortaklaşa gerçekleştirdiği trafo, sokak ve caddelerini boyama projesine destek veriyor. Daha iyi bir kent yaşamı için Fawori Boya sponsorluğunda, Konak Belediyesi bölgesindeki İzmir Agora Hürriyet Lisesi’nin duvarları yepyeni bir görünüme kavuştu. Söz konusu proje ile binlerce yıldır tarihin getirdiği güzelliklere ev sahipliği yapan İzmir sokaklarına eskisinden çok daha güzel bir görünüm kazandırılması amaçlandı. Bu güzel projeye, Alsancak Rotary Kulübü ve 9 Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü öğrencileri yetenekleri ve hayal güçleriyle destek verdi. İlk 5 firma arasında Neteks Boya Teknolojileri, 2003'te BeteK Boya Grubu'nun kuruluşu olarak inşaat malzemeleri sektöründe faaliyetlerine başladı. Neteks, 2005'in ikinci yarısında pazara sunduğu Türkiye'nin ilk Seramik Katkılı BoyasıCeramix grubu ile sektöre giriş yaptı ve "Boyacıların Fawori’si" sloganı ile tanındı. Türkiye pazarında 2500'ün üzerinde bayisi bulunan firma ciroda ilk 5 arasında bulunuyor.



Renk renk izmir


Fawori Boya. Alsancak Rotary Klubü ve Konak Belediyesi'nin ortaklaşa gerçekleştirdiği trafo, sokak ve caddelerini boyama projesine destek veriyor. Daha iyi bir kent yaşamı için İzmir Agora Hürriyet Lisesi'nin duvarlarını yepyeni bir görünüme kavuşturan proje kapsamında öğrenciler. İzmir sokaklarına renk getiriyor. www. /faworiboya. com